Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkně napsáno a souhlasím. A jediný způsob jak dát najevo, že různé normy zavedené TV se mi nelíbí, je jak se říká "nohama". Prostě mě nohy příště odnesou jinam než např. do obchodu Klenoty Aurum.

A různé názory po netu říkají jak moc lidé jsou proti nevětšinovým chováním a jak moc jakékoliv nevětšinové chování chtějí zesměšňovat, hanit, sankcionovat či zakazovat. Od drobností typu příbor na pizzu či ponožky v sandálech, holení intimních míst přes neočkování, domácí porody, domácí vzdělávání, homeopatika, homosexualita až po dobrovolný vstup do důchodového spoření (II. pilíř), nebo nyní navrhované povinné spoření v DPS (III. pilíři), povinné odvody až po extrémy typu zákaz kouření v restauracích a naopak zákaz zákazu kouření v nájemních bytech.

Jinak zpět k tématu shodit kila po porodu je méně těžké, pokud dítě je plně kojené delší dobu... Spíše naopak.

0 1
možnosti

No jasně je lepší se koukat na nahou Halinu. Co takhle jít do normální práce, lehkoživkové ?

2 0
možnosti

Neni lepsi si misto vymysleni techto hlouposti jit zacvicit?

4 1
možnosti

J60i12r36i 13F44i17a24l23a

17. 7. 2015 9:42

Speky nevim, ale obezita obecne je hrich nemalej, podle mne horsi nez koureni. Jestli se slecny rozhodly propagovat mirnou formu nadvahy, nebo obezitu, tak je to docela smutne, ale pusobi to tak na mne.

Jsem pro zavedeni dane z tloustky, stejne jako spotrebni dan z  cigaret, oboje nici zdravi, tak by z toho aspon mohli mit neco i lidi, kteri zdravotnicky system tolik nezatezuji..

4 0
možnosti
Foto

A proč by měly být?:)

0 0
možnosti

E38v79a 42K91u34n17t73o39v60á

15. 7. 2015 20:45

Dívala jsem se na tu statistiku a je to zarážející. Moje bývalá kolegyňka z práce (sestřička na psychiatrii) mi to také nedávno potvrdila, kolik jim přibylo na oddělení dívek s poruchou příjmu potravy a se sebepoškozováním. Podotýkám, že se jedná o děti mladšího školního věku a když jsem tam kdysi dělala, tak to prostě nebylo. Já si myslím, že vliv médií má velký vliv.

5 0
možnosti

(očekávejte útočné komentáře mužů, kteří jsou podvědomě vyděšeni z představy, že ženy přestanou být jen objekty a už nebudou skákat, jak jim patriarchální společnost píská.. )

1 4
možnosti

Proč útočnou kritiku mužů? Patriarchální společnost je minulost a vy to dobře víte.:-) Nebuďte tak kritická, mnoho z nás nepovažuje a nikdy nepovažovala ženu za objekt, ale mnoho z nás se také poučilo, že některé z vás jsou poživačné ....., kterým je třeba se obloukem vyhnout.:-) Řekl bych, že dostatek těch "dobrých" je na obou stranách dost. Chce tomu jít naproti a mít trochu štěstí...Se špeky to nesouvisí.:-)

6 0
možnosti

Krásně sepsáno. R^

0 3
možnosti

Zcela pomíjíte evoluční zákonitosti, které vedou k tomu, jaké ženy muži vyhledávají a naopak.

6 2
možnosti

Zajímalo by mne, z čeho pak máte ten doktorát paní?

5 1
možnosti

tak to se dá snad uhodnout - jistě sociologie, nebo možná religionistika?;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1237x
Zabýváme se aktivitami z oblasti ekologie, lidských práv, práv zvířat a témat souvisejících. Vždy v souladu s přesvědčením, že ekologické problémy je třeba vnímat spolu s jejich sociálními příčinami i důsledky a s ohledem na ně je třeba je také řešit. Naši činnost vyvíjíme nezávisle na stranických a ekonomických zájmech a výhradně nenásilnými prostředky. Cílem blogu je aktuálně informovat o tématech, kterými se zabýváme nebo tématech nám blízkých. Pod našimi články vítáme diskusi, která neslouží pro šíření nadávek, urážek, stereotypů a nesnášenlivosti.

Seznam rubrik